Snart gifter sig syster

Så jag hinner inte med att blogga. Är dessutom ensam med båda barnen idag för Jonas ska spika och fixa lite på en av bodarna på landet.

På lördag är alltså den stora dagen. Jag har fixat allt nu. T.om. skaffat en trosa med någon typ av gördel för 319 spänn på Twilfit så att jag ska se smalare ut. Men jag bävar. Hur ska jag hantera det där med en tuttsugen bebis på fin middag i en omöjlig klänning som jag varken får på eller av för egen hand? Rädd jag kommer sitta i intilliggande rum och missa halva middagen. Men kommer väl märka hur amningsvänliga folk är och kanske att Alexander nöjer sig med att titta på alla roliga gäster och kan vänta med maten lite?

Ikväll ska jag och Alexander sova hos syster. Brudgummen ska sova hos sin bestman. Dom ska inte se varandra före bröllopet. Jag antar att dom inte har älskat före äktenskapet heller...

Vi ska äta middag med våra österrikiska släktingar som kommer idag. Det ska bli trevligt. Ich freue mich!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0