Ekonomisk?!



Dagens onödiga inköp:
Nagelkit för fransk manikyr. Försvar: Mer ekonomiskt än att göra det på salong. När jag börjar jobba igen blir det salongsbehandling men nu blir det billiga gör-det-själv alternativet.

Kahls julkaffe. 69 kr. Vanlig mellanrost från ICA hade varit ett billigare alternativ men om man betänker att jag nu bor i ett hus i skogen och det är nån kilometer till närmsta take-away latte så är detta ett prisvärt lyxigt alternativ. På 3 dagar har jag garanterat tjänat in det om man räknar att en café-kaffe om dagen annars kostar 30 spänn.

Så nu blir det fredagsmys så gott det går. Familjen är fortfarande krasslig.


Kommentarer
Postat av: tant Maria

Bra kaffe KAN man inte betala för mycket för! JAG köpte i ren desperation hårschampo och balsam för FEMHUNDRA skr. Jag sov inte på 2 nätter, men det verkar bra...

2010-12-05 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0