God Jul!

Vill önska God Jul, även om det kanske är lite sent att göra det först på juldagen.
Haft blogguppehåll igen. Och nej, det beror inte på djup depression om nu någon kanske räds för det.
Snarare att jag känner mig lite för tråkig och ointressant. Jag är Svensson-tråkig. Men kan inte ens sätta ord på det så att det blir igenkänningsfaktor. För vi gillar ju att läsa bloggar med hög igenkänningsfaktor, inte sant. Men jag får det inte ens på pränt. Fast ni borde verkligen känna igen er tokmycket i mig. Allihop! Promise!

Vad det gäller deppigheten så ryckte jag upp mig. Kände att så här får jag inte känna. Finns absolut ingen anledning. Sen kom vinterkräksjukan till förskolan och jag blev panikrädd och tog hem Saris bums. Vi har klarat oss än. Jag vill inte lämna Saris på förskolan igen förrän de blåst vinterkräkan över. Vill inte. Men med Saris hemma blir det ju inte heller så mycket bloggande.

Jag fick världens bästa julklappar av Jonas igår. Namnsmycke med barnens namn ingraverat och valfri SPA-upplevelse. Så fint. Jonas, jag älskar dig! Ska verkligen försöka tänka på att unna dig Playstation-tid!

Lite bilder från julafton får avsluta. God fortsättning på er.







Kommentarer
Postat av: Moster

Vad fick Jonas då?

2010-12-25 @ 12:08:54
Postat av: tant maria

Äh va du lite deprimerad. Det är skönt med folk som berättar hur dom mår! Det är ju inte så jädra kul jämt!

Gulltoka!

Kram o gonatt!!

2010-12-25 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0