Framtida shopping

I en del bloggar så visar folk vad de har köpt eller planerar köpa. Jag lånar det upplägget idag och visar 4 produkter från H&M som jag ämnar shoppa. Men jag väntar på erbjudande först. H&M har precis släppt vårkollektionen, men ganska snart brukar rabatt dimpa ner i brevlådan. Det brukar vara något i stil med 10% på valfri vara. Jag har varit kund i många år så jag vet!
 
Vad sägs om att ha det lite djuriskt sängen? Tycker dessa påslakan i ekologisk bomull är fina. I köket kan man matcha med servetter. Finns även handdukar och kuddfodral på samma tema.



Magen växer och en cardigan är aldrig fel. Särskilt inte kalla dagar. Snart börjar dessutom vattengympan och då behöver jag en baddräkt. Baddräkten beställer jag på en gång!






Kommentarer
Postat av: Louise

Haha. Lite djuriskt i sängen låter ju bra;)



Funkade det inte med bilderna från FB?

2010-01-05 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0