Simba the cat tar plats i bloggen


Simba har gjort en koja av min fina filt.

Han är världens snällaste och gullig. Men jag kan reta mig på honom till tusen. Han låter en inte hänga av sig ytterkläder i lugn och ro utan stryker sig kring benen och är i vägen när man kommer hem. Han slickar på kranen när han vill dricka men fattar inte hur man sätter på vattnet. Han fattar bara att jag kommer och gör det om han står och äcklar mig med sitt slickande av kranen. Han jagar in små saker under soffan som man sen bara med möda får tag i. Han snor min filt och slickar den. Tror väl att den är ett dött djur. Han hårar ner så tur att vi har städhjälp här hemma.
Men annars så är han en fin katt och Sarah gillar honom. Sarah får slå, dra honom i svansen och borra in sig i hans päls. Han ger aldrig igen. Stabil kisse! Underbar katt!


Kommentarer
Postat av: Murmelina

Ja, Simba är en fin kissemiss. Hoppas ni mår bra, vi har varit sjuka. Mår bättre nu. Lite trist att det är måndag igen imorgon bara.

2010-01-10 @ 20:54:45
URL: http://murmelsfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0