Min lilla datortjej


Sarah gillar att sitta vid datorn. Hon lyckas med mycket. Hon är den i familjen som är bäst på kortkommandon. Vanligast är att hon förminskar texten på websidor. En gång avinstallerade hon vår skrivare. Det tog mig och Jonas 2 veckor innan vi hade installerat tillbaka den. Det var inte lätt.
I morgon släpper Me & I vårkollektionen 2010. Jag är som ett barn dagen före julafton! Lika förväntansfull. Tur att kollektionssläppet inträffar på min lediga dag så att jag kan sitta i lugn och ro och spana in nyheterna.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vad duktig hon är det lilla livet;)



Jag älskar Sarah. Hon är min ögonsten.

Ska bli kul med kryssen på lördag. Kram syster

2010-01-27 @ 07:59:18
Postat av: Louise

Ville bara säga att jag hoppas du inte är på väg o bli sjuk. Såg din FB status.

2010-01-27 @ 09:38:00
Postat av: Mamma Rhu

Snart släpps mykidoos vår-kollektion.. :D

Visning ?

2010-01-31 @ 10:22:50
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0