Det blev blött igår..

I går var varmaste dagen på året (tror jag) och Louises möhippa. Solen sken och typ 30 grader. Vi kidnappade Louise klockan 10 på morgonen. Hon hade precis vaknat och blev minst sagt överraskad. Dagen innehöll champagnefrukost med lite spabehandlingar hemma hos mig, pinsamma frågor om sex- och samlevnad för att se hur kompatibla hon och den blivande maken är, ett besök på Chokladfabriken där vi fick smaka fin choklad och mousserande vin. Louise fick skapa ett brudpar i marsipan att ha på sin bröllopstårta. Kvällen avslutades med spansk mat på resturang.
Vi gjorde lagom pinsamma saker för henne, kanske skriver mer om det sen. Bilder togs också men var inte jag som hade kameran. Är för varm och trött idag för att blogga bra.

Alexander var med mig hela dagen och skötte sig exemplariskt. Sarah och pappsen besökte Tilma under dagen. Och där blev det vattenlek och mycket blött!


Kommentarer
Postat av: pauli

vad söööt!



sv: det var så lite så och tack ska du ha!

hoppas du haft en bra helg!

kram

2010-07-04 @ 21:29:41
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0