Lite uppdatering 29 juli

Jag kom i brudtärneklänningen! Det var en boost för mitt självförtroende. Jag har alltså blivit smal igen. Lyckan är stor. Ni postgravid-tjockisar som undrar vad hemligheten är så... eh.. jag vet inte... Jag fikar typ varje dag. Äter bullar, glass och stora portioner mat. Möjligen så kan det bero på att jag promenerar mycket. Ett par kilometer om dagen brukar det bli. Jag helammar. Om det nu är sant som det sägs att amningen hjälper kroppen att gå tillbaka. Jag äter inte 2 portioner av pasta till middag. Pasta blir man tjock av om man tar för mycket! Jag dricker litervis med vatten.. Eller så har jag bara bra gener...

Lite pics från senaste dagarna: Vi har varit på landstället i skärgården. Sarah åkte "liten båt" för första gången och satt som ett ljus i den. Tror hon kände en blandning av rädsla och förtjusning. Min älskade lilla dotter har även fått sin första klippning hos en riktig frisör. Fiiin blev hon, även om jag bestämt framhärdar att jag var grym på att klippa henne jag också. Tack kära Anna. Vi värdesätter din insats oerhört!







Kommentarer
Postat av: Moster L

Förtjusande!

Kramar.

2010-07-29 @ 09:31:25
Postat av: Louises kompis Anna

Åh vad jag önskar att jag hade dina gener... det spelar ingen roll att jag går minst 7km per dag, tränar regelbundet, undviker pasta osv, jag blir aldrig smal. Hmpf!



Fast... jag äter ju bullar och sånt också förvisso... kanske borde jag skaffa barn och amma, det kanske är knepet!



Spännande med brölllopet snart... ser fram emot det!

2010-07-29 @ 10:46:04
URL: http://annaluna80.blogspot.com
Postat av: Elizabeth

Men å vad fina ni är!

2010-07-29 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0