Tärna cred

Ville vara en go syster och bra tärna så beslöt mig att följa med syrran och kolla efter underkläder och kuvertväska till bröllopet. Men i samma stund som jag stämplat SL-remsan och spärrvakten sa att hissen var trasig så ångrade jag mig och ville banga ur. Spärrvakten var dock hjälpsam och hjälpe mig bära upp vagnen med Alex för trappan. Var beredd på att det skulle bli gör-jobbigt att släpa runt kidsen på stan men bet envist ihop. Sarah som blir uttråkad efter en kvart och Alexander som blir hungrig ungefär lika fort men vi klarade av dagen!

Systeryster var ganska snabb i att få tag på underkläder. 2 butiker så var det klart sen och jag fick lite "tärna cred" (alltså jag menar att jag gjorde lite av det som förväntas av mig, känner mig ganska usel som tärna annars, alldeles för upptagen av mina barn). Bredvid underklädesbutiken Triumph låg Polarn. 70% rea! Trodde ni jag kunde motstå frestelsen att kika? Nädå! Trots att jag har köpstopp ett bra tag framöver eftersom plånboken gapar tom. (Glömde ju det där med att begära föräldrapenning i tid). Louise köpte denna klänning till Sarah. Tack kära gulle-moster!



Lite fika och en bild på mig blev det också.


Folk jag mötte log mot oss.. Fattade inte varför riktigt. Först när jag kom hem insåg jag ju att det måste berott på att jag och Sarah hade likadana tunikor på oss. Den med Geisha från Me&I.

Kommentarer
Postat av: Moster L

Skönt att det gick bra hem. Kramkram och danke för idag!

2010-07-24 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0