Första knytförsöket med sjalen


Tycker att jag fick till det bra för att vara första gången jag gör det. Blir säkert bättre ju fler gånger jag gör det och jag kommer på hur jag kan justera. Ska kolla på Youtube för det vore ju toppen att få till amning i sjalen. Vet att det finns klipp på hur man gör. Jonas trodde inte att jag skulle få till en knytning men när det är någonting som jag verkligen verkligen vill så brukar jag få till det.
Alexander verkar gilla läget för han somnade i sjalen.




Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Sitter som en smäck, bra knutet! Snyggt m vit sjal, blir lite avis vill också ha en vit fin sjal nu i sommar. Men det blir svårt att motivera eftersom jag redan har sju sjalar här hemma.

2010-06-12 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0