Gnäll

Jag mår inget vidare.. Är inte sjuk eller så..ja möjligen lite snorig. Jag är deppig för att jag är så trött. Jag är trött för att jag är så tung, och för att jag så ofta har ont. Å så blir jag ledsen för att jag tillåter mig själv att deppa och känna meningslöshet. Jag väntar barn. Jag ska vara världens lyckligaste. Men jag mår illa också. Ja faktiskt. Mår illa och så svettas jag. Är nyduschad men redan för varm.

Tog en promenad med Jonas och Sarah igår. Vi gick till Globens köpcentrum för att äta glass och shoppa lite. Fick ett presentkort av svärmor i födelsedagspresent som jag ville bränna. Vi är familjen Knasig! Gå till Globen när det är schlagerfinalslördag? Gillar vi att trängas eller? För någon helg sedan åkte vi till IKEA på lönesöndag..
Nåväl jag hittade en amningstopp, visserligen en storlek större än jag ville ha men den fanns inte kvar i M. Men okej..jag kommer bli Dolly Parton fast med kulmage och vara öm överallt så jag kan nog dra en L första tiden som nyförlöst.

När vi kom hem var jag invalid typ. Så jävla ont i ryggen. Låg i soffan resten av dagen. Tack kära Maria och Eric som kom och förgyllde vår eftermiddag och kväll! Vi såg schlagern på teve och hade lördagsmys med snacks, glass och frukt. Det var najs. Men ack så tråkigt att få så ont av en Globen-promenad. Tänker inte kommentera schlagern mer än att Anna väl är okej, men som vanligt delar jag och resten av svenska folket inte favorit.

Idag går jag förmodligen ingenstans. Har lackat och klippt mina naglar. Kände mig tvungen. Får ju inte säcka ihop totalt. Och så ska jag klä mig lite fräscht tills Jonas som är på träning kommer hem. Annars känner jag mig bara trött, trött, trött. Uppgiven. Jag kan ju inte ta mig för någonting för då får jag mera ont. Och så dåliga samvetet på det.


Amningstoppen i stora storleken.


Litet set till bebispojken.


Och en tröja med hästar till Sarah. Det var Jonas som hittade den och tyckte att Sarah skulle få. Gulle han!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha.. Ikea på lönesöndag!! Du är rolig du=)



Jag har ont i magen. (Gjorde sit ups igår) ska bli kul att passa sarah!

2010-03-15 @ 10:13:30
Postat av: gammelmoster maria

Tack själva godingar!

Du har klippt naglarna! Storartat! Själv är jag så seg att jag borde tas om hand! Man måste öva på att ta vara på tröttet, SÄRSKILT du, du har ju all rätt i världen att inte göra ett snapp mer än du orkar! Slöa på nu!!!!

2010-03-15 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0