Just nu läser jag

boken Kolik och magknip, så överlever ni! av makarna Nordlund. Intressant bok även om man inte har kolik-bebis. Alltid intressant att ta del av andra föräldrars situation och fakta kring små barn.

Ska även läsa "Växa och upptäcka världen" som är en kritiserad bok av en holländsk författare.

Jupp är lite insnöad i ämnet bebisar.

Huruvida A har kolik av något slag vet vi inte än. Det kunde vara värre än det är, det vågar jag iallafall påstå. I boken läste jag att kolikbebisar ofta antingen har liten viktuppgång eller stor. A har ju stor. Men jag vill hellre tro att amningen fungerar finfint och att han är lite glupsk än att han har kolik-problem men som sagt vi märker väl hur det står till de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0