Meandi-mamma och GAP-bebis

Idag har jag orkat fixa till mig lite. Tog en dryg vecka efter förlossningen. Det är ganska bra tycker jag själv. Ska självklart gå ner en hel del i vikt men det ligger på is. Det som jag inte går ner av mig själv får vi ta efter amningen. Jag vill inte störa mjölkproduktionen. Har massor av mjölk och är glad för det. Det är inte alltid han tömmer brösten. Jag borde samla upp det som läcker och pumpa ut och spara eller skänka den till BB men jag orkar verkligen inte. Jag är trött och ibland känner jag av baby blues. Hade post partum depression med dottern och kämpar nu för att inte få återfall. Då får mjölkläkaget vara!



Meandi Geisha tunika och frotte knickers. Alexander har på bilden en HM suit på sig men när vi byter blöja så kissar han alltid rakt ut när vi tar av blöjan och då blev det att byta kläder igen. Där är det skillnad på pojkar och flickor tror jag. Pojken kissar nästan jämt på skötbordet eller när man tar av blöjan. Man luras tro att han är redo för pott-träning. Vet att föräldrar börjar tidigt med det när babyn visar så tydliga tecken men jag orkar inte med den livsstilen. Här blir det Libero tillsvidare!

Nya klädesplagget blev en GAP body som vi köpte i USA. Me like GAP a lot.



Dags för amning nu. Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Janet

Åh fina ni är! Känner igen det där med pojkar och flickor när de kissar när blöjan åkte av :) Leo gjorde alltid det medans Nellie faktiskt är snäll och låter bli :)

2010-05-17 @ 19:47:43
URL: http://leolejon.blogspot.com
Postat av: Elizabeth

Å vad fin och fräsch du ser ut!

2010-05-17 @ 19:48:33
Postat av: Lisa

Härliga bilder! Vars tog magen vägen??! Hoppas den försvinner lika fort för mig när de är dags =)

2010-05-19 @ 09:30:53
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0