Sovande syskon

Sarah sa bestämt att hon inte skulle sova middag men däckade till slut i soffan. Jag väckte henne efter någon timme så att hon inte skulle härja hela natten med oss men hon var fortfarande så trött att hon somnade stående.


Alexander har en skön sovpose han också!


Jag borde ha passat på och lagt mig en stund men jag tänkte att "det är ingen idé, dom vaknar snart iallafall" och så höll jag på och fixade.. Jag får ofta goda råd att jag ska vila när barnen vilar men det är så svårt. Beundrar de som kan släppa allt de har för händer och ta en nap. Jag kan det oftast inte.

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Men så söta de är!! Men du bör verkligen ta till dig sovråden, du ska hålla länge:-)

Kram

2010-05-25 @ 20:52:33
Postat av: Andreas

Det där var riktigt sött, nästan så man vill ha barn men inte riktigt än för mig tror jag... Tack för senast, och får hoppas du hinner sova lite

2010-05-27 @ 09:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0