Trött mamma vill bara sova just nu

Jag är trött! Jag vill sova. Sonen har mycket gaser i magen. Tror vi. Han gnyr, krampar liksom och låter på nätterna. Man hör att att han har det jobbigt. Jag köpte Minifom igår på apoteket. Värt att testa. Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli dag. Att dottern ska komma iväg till dagis och att Alexander ska somna så att även jag ska få sova. På dagarna sover han minsann lugnt. En teori är att han sväljer luft på natten när jag försöker ligga ner och amma eller att mjölken rinner för fort.  Ja ofta hinner han ju knappt öppna munnen så rinner det med stora fläckar i sängen som resultat.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas miniformen ska hjälpa, iaf underlätta litegrann, skrutten, inte kul å ha ont i magen!

Tack för igår föresten, får vi göra om snart;)

2010-05-27 @ 08:43:44
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Janet

Vi hade samma problem med våra barn, jag tror på din teori om att de får så mycket mjölk på natten. Plus att båda barnen har varit svårare att få att rapa på natten än på dagen, det har också gjort att de fått magknip på natten. Hoppas du får sova snart och han var verkligen fin din finaste son!!!!

2010-05-27 @ 09:55:56
URL: http://leolejon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0