Inte skrivit på en vecka..

men jag har liksom annat att göra. Ni vet flytten. Vi har väl kommit lite i ordning. Lite! Köket är ok. Sarahs rum är ok. I vardagsrummet finns soffan och teven. Men mycket återstår. I rummet som vi ska ha som kontor råder fullständigt kaos tex.
Men alla förstår inte att jag har att göra. Min mamma är en sådan person. Hon kan ringa mitt i middan och undra varför jag låter andfådd. Hon måste ha missat att jag har 2 små barn och massor av flyttkartonger. Hon måste ha glömt bort hur det är att vara förälder till två små. Eller var jag och min syster snälla änglar jämt kanske? Måste ha varit så! Jag kan inte tänka mig att jag någonsin varit trotsig.

Idag reste Jonas till Fuerteventura på jobbresa. Till Playitas. Där jag, barnen och Janet med barn var på semester i september. 4 dagar utan honom. Jag och barnen åker till mamma. Får se hur länge jag står ut. Hon är ju som hon är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0