Renovering av mig själv

Inte bara hus behöver underhållas.. Idag har jag klippt mig. Ganska kort. För kort tycker nog Jonas. Men jag känner mig snygg och det är ju huvudsaken. Sen var jag på Axelsons för massage. På Gästrikegatan är massagen nästan gratis eftersom det är en elev som knådar. (200 kr för 55 minuter)

Av 10 elever hade ungefär hälften bokningar. Resterande 5 tjejer hade typ inget att göra. När jag kom med Alejandro i vagnen så sa dom "ÅH sicken söt.. .och vi kan vara barnvakt under tiden". Jag tackade inte nej till det. Medan jag kopplade av och fick lite egentid under behandlingen masserades min son av 5 brudar. Lyckliga han. Och han behövde inte ens betala elevpris.

Det var min dag. Jag har bakat sockerkaka med äpplen igen. Står i ugnen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lovely :)

Får vi inte se nya frisyren då?!! :D

2010-09-29 @ 18:23:03
Postat av: Olivia

Åh! va skönt det lät och säkert håller Alex med om den saken.

2010-09-29 @ 20:20:37
Postat av: Olivia

Åh! va skönt det lät och säkert håller Alex med om den saken.

2010-09-29 @ 20:21:00
Postat av: Linda / Roblin

Ja, härligt!

Bildbevis också juu :)

2010-09-29 @ 20:41:43
URL: http://roblinroblin.blogspot.com
Postat av: Lisa

sweet, skulle jag oxå behöva.

2010-09-30 @ 09:45:57
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0