Ha tålamod, det kommer

Jag uppdaterar väldigt dåligt nu men ha tålamod med dig.
Om blogg.se kunde fixa en iphone app så hade det varit uppskattat!
Jag jobbar, umgås med familjen, säljer me&I och har hemliga planer. Klart som fanken att jag inte hinner med att blogga också då.

Men dö-tid det har jag ironiskt nog ändå. Tex på bussen eller när nattningen drar ut på tiden. Tänk om jag då kunde blogga på ett för mig vettigt sätt.

Men det kommer väl en dag..

Annars då?
jorå så att eh..
Hur det var i Västerås? Svar: Lovely.
Måste våga komma ihåg att ta fler pauser i livet och vårda tvåsamheten.
Det alla föräldrar är ett hett tips.
Vårda kärleken!

En sak till.. ni som läser tar allt med en nypa salt va?
Ni fattar att jag är lite ironisk, att jag driver lite med allt och alla och överdriver?
Eller?

Ha tålamod bara. Med mig och varandra.

Ha det!

ps! köpt en ny vagn :)
Brio Sitty.
Jättefin.
Dom andra är eller ska väck. In med nytt, ut med gammalt!



Brio Sitty. Sittvagnen för stora killen som börjar förskola om 2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0