Dec. 8, 2011

Iband läser jag gamla blogginlägg i min egen blogg.
Minns tillbaka.
Häromdagen läste jag om hur det var när jag väntade Alexander.

Tycker bloggen var bättre förr..
Kanske för att det här är en mamma-gravidblogg. Nu är jag ju bara en vanlig heltidsarbetande småbarnsmorsa som inte hinner skriva. Eller inte har lust att skriva.

Funderar på att skapa en ny blogg. Tråkbloggen kan den heta. Så får intresseklubben följa mig där.Alla som följer med till den nya bloggen räcker upp en hand.

Så ses vi  kanske här när jag väntar barn nästa gång. Om sisådär 10 år..

Och om någon undrar vad jag gjort idag så har jag varit på massage och ekologisk ansiktsbehandling.
I morgon firar jag och maken 5-årig förlovningsdag. Om man nu ska fira sånt när man de facto är gift. Nåväl alla anledningar att vara lycklig och fira är väl bra. Vin ,go middag och idolfinal. Det blir mys det!.
Återkommer med länken till Tråkbloggen. Over and out!


Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Grattis till din nya fas i livet;-) Följer givetvis ditt intressanta liv som småbarnsmorsa.

Och grattis på er femåriga förlovningsdag! Jag håller helt och hållet med dig. Alla anledningar att fira är bra. Hoppas ni får en mysig kväll!

2011-12-09 @ 08:24:13
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0