Leksaker

Leksaker är inget för min son. Färgglada lustiga skallror? Nej varför då? När det finns datorsladdar, mammas iPhone och storasysters innetofflor att tugga på.

Själv är jag inte heller så mycket för leksaker. Tror jag köpt en enda leksak till dottern. En docka när hon skulle bli storasyster. Så att också hon skulle ha en egen bebis. Annars har jag inte köpt någonting ändå svämmar barnens rum över av allsköns klossar, Duplo, små bilar..
Vad ska jag göra av allt? Man kan väl inte kasta?
Hoppas jag får bli moster snart eller nåt så jag har någon att överrösa med leksaker.
Överhuvudtaget så tycker jag att det skulle vara skitmysigt att bli moster eller gudmor.


Kommentarer
Postat av: MosterL

Hehe. Kul att du tycker det skulle bli kul att bli moster=) Kram på dej!

2011-01-20 @ 15:17:55
Postat av: MosterL

Hehe. Kul att du tycker det skulle bli kul att bli moster=) Kram på dej!

2011-01-20 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0