Sovpåse

Såg bland annonserna i en föräldratidning att det finns något som heter Sovpåse. Det är nästan som en åkpåse fast för inomhusbruk. Barnet hålls lagom varm. Barnet kan inte sparka av sig täcke för man har inget täcke. Behövs inte. Barnet kan inte få något täcke/filt över ansiktet. Min Alexander gillar att vara varm när han sover. Så jag ville prova. Hittade en Grobag på Blocket. Köpte den och nu sover Alexander i den. Första natten sov han 20-07 utan knyst. Om det är påsens förtjänst återstår att utvärdera efter några nätter till..


Kommentarer
Postat av: J

Åh de verkar så mysiga! Min snurriga dotter hatade sin från första början, som att hon fick klaustrofobi i den men vet flera andra som bara ääälskar sina sovpåsar! Heja Alexander!!

2011-01-10 @ 20:24:01
URL: http://sammahimmel.blogg.se/
Postat av: tant maria

Jag vill oxå ha en sån!

2011-01-11 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0