Tvålen för mammors hudvård

Jag är ju intresserad av hudvård och att se bra ut. Just nu hinner jag inte, orkar inte, vill inte hålla på med en tio-stegs rutin. Ni vet: Först skall ögonmejken av med remover och pads, sen skall hela ansiktet tvättas, sedan kanske exfolieras med scrub, därefter vatten, serum, mask, fukt, ögonfukt...
Det är för folk utan barn eller med större barn...
Läste i en väns blogg att hon en dålig dag bara vaskar lite med vatten..om hon hinner.. Nu har jag hittat lösningen. Allt-i-ett tvålen. Den tar bort ögonmejk, rengör resten av ansiktet och funkar även som handtvål. Mild för ögonen med no tears formula. Så nu finns det ingen ursäkt längre. När du ändå varit på toa och skall tvätta händerna. Skölj och tvåla ansiktet på en gång. Det gör jag. Sen behövs bara lite fuktcreme and you are ready to go.

Tvålen heter Aloe Liquid Soap. Du kan köpa den hos en Forever-återförsäljare för 169 kr. Bra pris tycker jag. För 169 kr får jag inte ens en flaska ögonmakeremover värd namnet.

Vill du också prova så kan jag förmedla en jättegullig kontakt hos Forever.

Kommentarer
Postat av: Mamma Rhu

Eller.. Så tar man en libero-tvättlapp.. I bara farten.. Men se upp så att du inte tar den i farten när du just torkat en baby-rumpa.. ;)

2011-01-16 @ 01:57:41
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0