Status veckan + utmärkelse

Mycket sena kvällar. Mycket vin. Mycket jobb. Mycket VAB för maken. Hösten 2011 is here.

Fick en utmärkelse av en vän "S" vars blogg jag följer. Då ingår det att svara på 5 frågor. Here we go!

1. Varför började du blogga? För att alla andra gjorde det typ. Ja, faktiskt. Och så var jag gravid och det är alltid kul att dokumentera en graviditet.

2. Vilka bloggar följer du? Jag följer "S" såklart, mamma rhu , mumelinas funderingar, lifebykat, Lisas. Sen sporadiskt så tittar jag in hos vissa andra. Har inte mycket tid till att läsa, kommentera och skriva.

3.Vilka favoritfärger har du? Svart och vitt.

4. Vilka favoritfilmer har du? Jag passar på den. Tycker inte om att se samma film mer än en gång. Changern drama gillar jag.

5. Vilket land drömmer du om att besökaJag har aldrig varit i England. Så svarar England och där London.

Jag skickar vidare utmärkelsen till följande 5 bloggar som jag gärna läser: Ja alltså nu ska jag dricka upp mitt rödvin och glo på idol. Men planerar att skicka till rhu, lifebykat, murmelina, Lisa, Mina monster.

Ha det gött å trevlig helg folks!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0