Bloggar från landet DEL 1!

Sitter i skuggan under en lönn och försöker att uppdatera er med hjälp av en rosa notebook och en iPhone!
Vädret är som det är.. Superhett och soligt. Inte många vill vara i stan när det är 30 grader. Inte ens jag som mår bäst i hemmets trygga miljö. Jag fattar inte hur lycklig jag är över att ha ett landställe. Är kocko, jag erkänner. För visst bor jag underbart?



Jag har införskaffat en amningskudde. Äntligen. Bättre sent än aldrig. Å så sent är det inte, planerar amma läääänge till. Köpte saccosäck varianten med kulor i. Fantastiskt användbar. Alexander kan använda den lite som han vill och jag med. Jag behöver inte bli obekväm när det blir långa snuttstunder. 




Se vad skönt han sover! Som i en hängmatta.

Nä nu ska jag stänga ner datorn. Har sålt en grej på Tradera så måste till postombudet. Är 3 km bort. Blir en redig banvagnspromenad. Har bara typ 3 kg gravidhull kvar. Heja mig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där ser ju förjävla härligt ut!!!! =)

2010-07-14 @ 12:25:58
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Louise

Åh, jag längtar ut jag med.... vi har det fint därute.



Vi ses på fredag då=)

2010-07-15 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0