Ring mig då!

Nåt som verkligen är drygt är att gå och vänta på någon som lovat ringa.
Jag väntar på besked.
Så ring då.

Trött som en gnu. Visserligen gräsänka och barnfri. Men sovit dåligt och vaknat 05:00 3 nätter i rad. Sover dåligt för att familjen är någonannanstans. Ja, jag har alltid en anledning att sova dåligt. Nästan alltid kan jag skylla på barnen också. Jag vaknar för att de skriker. Jag vaknar för att de inte skriker.

Idag kom ett litet genombrott på jobbet. Men det kanske är att jag är så trött. Jag kanske ser i syne när jag stirrar på siffrorna. Får analysera vidare när jag inte är berusad av tröttheten. För det jämställs ju med fylla att vara så trött så man ser i kors.




Kommentarer
Postat av: Tant Maria

Vänta vid en telefon på folk som aldrig ringer kan göra en galen! För att inte tala om människor som utan att använda hjärnan låter munnen spy ur sej precis vad som helt ifråga om felaktiga anklagelser angående andra från sin dimmiga hjärna.

NU MENAR JAG INTE DEJ CAROLINE! Du är en klartänkt, smart, ärlig och trofast person. Egenskaper som inte alla har tyvärr.

Go girl!!

KRAM tanten

2011-07-29 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0