taskmört

Ganska dumt men någon som jag inte har överseende med alls, är mig själv.
Jag förväntar mig bara att kunna allt på en gång. Sköta allt perfekt.
Vara en närvarande mamma. Göra karriär. Köra bil perfekt. Absolut inte göra några fel. Naturligtvis se fräsch och välvårdad ut.
Å när det inte går.. och jag mår dåligt över hur misslyckad jag är så kommer jag ibland på hur taskig jag är... Mot mig själv.

Hösten har kommit. Lillebror är inskolad och det går jättebra. Han är jätteduktig. Bara så ni vet. Han kan säga "macka", "flygplan" och massa andra ord och öppna dörrar och trivs med sina pedagoger. Storasyster är också duktig.

Ha det.. nu ska trötta mamman sova säng säng säng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0