28/2



Idag har vi bytt outfit för andra gången fast klockan bara är 8.. Olyckor händer även stora tjejer! Sarah är tveksam till kortärmat. Hon drar i ärmen men den blir ju inte längre för det. Ytterst frustrerande för henne.

Kronatunika från Me&I och plyschbyxor från samma märke. 86/92. Man kan köpa frottébyxor nu från vårkollektionen istället för plysch men det har snåla mamman inte gjort. Plysch och frotté är egentligen samma sak (80% bomull, 20% polyester) bara att det är stickat eller om det var sytt på olika sätt. Frotté blir svalare för att man gör nåt annorlunda med maskorna har jag fått förklarat för mig. När det börjar närma sig vår så får vi väl se om budgeten tillåter mera Me&I eller om vi ska ta Lindex som gör rätt bra basbyxor och tajts till halva priset.


Idag skulle min pappa ha fyllt 68 år om han levt. Jag saknar och sörjer fortfarande min pappa. Det kommer jag alltid att göra. Tiden tar inte bort saknaden men lär oss leva med den. Idag skänker vi honom en extra tanke på hans födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja. Jag tänker på pappa oxå. Sarah är fin. Pappa skulle vara så glad för henne. Jag ska träna om 2 timmar. Vad gör ni i eftermiddag? KRAM

2010-02-28 @ 10:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0