Fuck, det va magsjuka

På föreläsningen igår lyxade jag till det med en halv liter take away coffee. Ganska snart kände jag att det blev lite för mycket av det goda. Blev lite yr och koffeinkickig. Stackars bebis tänkte jag. Kaffe ska man ju dricka med måtta under graviditeten. Kände att magen blev småsur av kaffet. Lite senare kände jag att min mage var skitsur för det där kaffet. Var iallafall vad jag trodde tills det började komma kaskader både uppe och nere.

Insåg snart att jag blivit smittad av Jonas. Blir vätsekersättning och sängliggande idag.
Klart det inte var kaffet, jag har druckit kaffe i 15 år och aldrig har min mage blivit särskilt sur för det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, fy va jobbigt!!!! har inte varit magsjuk sen jag va liten knodd, peppar peppar, kan inte föreställa mig hur det är! Hann ni hem?

2010-02-08 @ 10:12:48
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ja, vi hann hem gott och väl. Jag trodde bra länge att jag fått i mig för mycket kaffe på en gång bara. Men jag var inte hungrig som jag brukar vara. Åt ändå och precis efter middagen kom den första trevliga överraskningen :-(

2010-02-08 @ 12:53:48
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: Louise

Stackarsstackars syster!!!!

2010-02-08 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0