Lördagsmys 13/2

Denna lördag har vi aktiverat oss med en sväng till "Rum för barn" på Kulturhuset. Sarah fick måla med vattenfärg. Det tyckte hon om. Vi hade tur och kom in i precis rätt tid för att slippa köa.





Efter målandet läste vi en bok om rumpor och pottor. Sarah sprang runt och busade innan vi bestämde oss för lunch. Hon somnade som en stock i vagnen innan vi ens hunnit ut ur huset. Vi gick till Pizza Hut och även där hade vi tur och kom före ruschen. Jag och Jonas fick en lång mysig lunch i lugn och ro. Men jag mådde inte särskilt bra efteråt. Det blev för mycket med vitlöksbröd, pizza och glass med grädde. Lite shopping på Åhléns innan vi slutligen åkte hem.

Jag var trött, hade ont och var tvungen att lägga mig en stund på min mamarest-madrass och vila. Jag är ännu inte frisk men i går så pratade jag med VC-läkaren och han ringde in antibiotika så nu ska jag snart bli bättre. Det här är tredje kuren pennicillin jag äter denna graviditet! När jag vilat en timme var jag pigg nog att orka se melodifestivalen. Jag är glad att Andreas Johnson gick vidare till Globen. Hans låt var enligt mitt tycke bäst. Fulast outfit hade helt klart de i låten Manipulated. De kommer hamna på listor i framtiden över klädfloppar vi minns. Så otroligt smaklösa. Rätt åt dem att de åkte ut.
Nu blir det mera lördagsmys med maken i soffan.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Söta Sarah va go o fin hon är=) Moster är så stolt över sin systerdotter. Mysigt i haft det. Hoppas du blir ordentligt frisk snart. KRAM

2010-02-14 @ 20:54:28
Postat av: Systeryster

Söta Sarah va go o fin hon är=) Moster är så stolt över sin systerdotter. Mysigt i haft det. Hoppas du blir ordentligt frisk snart. KRAM

2010-02-14 @ 20:55:01
Postat av: gammelmoster maria

Sarah är finast i hela världen!

2010-02-19 @ 11:03:50
Postat av: gammelmoster maria

Problemet med pizza måste lösas. Jag älskar det men mår illa i 3 dar efteråt. Utan graviditet.

2010-02-19 @ 11:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0