Bygga naglar, var?

Nu är det bara ungefär 1,5 månad kvar på min föräldraledighet.
Åh vad spännande.
Men samtidigt melankoli.
Vemod.
Alex är så mammig.
Pappi är jättebra men mammi är bäst liksom.

Jag har lovat mig själv riktiga salongsskulpterade naglar till jobbstarten.
Men var?
Jag har några kriterier som måste uppfyllas:
1) Akryl. Jag vill ha akryl.
2) Stället måste ligga lätttillgängligt.
 Alltså antingen i tyresö C eller i närheten av jobbet eller kring centralstastionen.
3) Kvalitet!
En gång ruttnade min nagel för att nageltjejen var dum. Det var äckligt och ska inte hända!
4) Priset för återbesök måste vara humant!

Jag fiskar alltså efter tips och erbjudanden och reklam. KOM IGEN.



Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Tyvärr inga tips. "Använder" ju bara mina naturliga naglar eftersom jag tycker det är tillräckligt fint. Varför vill du ha akryl?

2011-04-12 @ 15:05:37
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0