Hanky panky

Igår hamnade jag på Twilfit.
Hade presentkort med 73 kr kvar.
Behöver nya fina trosor.

Det blev ett par Hanky Panky.
Säljaren var duktig på att få mig att tro att det är den mest suveräna string ever.
One Size fits all.
Perfekt, tänkte jag som är smal men med STOR rumpaaa.

Bär den på mig idag.
Nog är den rätt okej.
Rätt så bekväm.
Ingen "skära in" känsla. 
Önskar att den var lite högre bara.
Vill inte ha så låg.
Vill inte visa halva röööva om jeansen åker ned lite.

Nåväl, är chockad att erfarna jag aldrig hört talas om Hanky Panky förr.
Har visst funnits sen 70-talet.
Oh my God. Ibland är jag oskyldig.



Finns budgetvariant på Gina.
För 199 kr är väldigt mycket pengar för en sån liten trosa.


Kommentarer
Postat av: Tant Maria

Har aldri hört talas om. Trots mitt innan 1992 syndiga leverne. Har alltid föredragit stooora rejäla bomullstrosor. Men dom ser fina ut.

2011-04-27 @ 10:04:46
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

De är så söta, men 199 kr är rätt mycket för en så liten och egentligen ganska enkel trosa. Skönt, att det finns fler som tänker som jag:-)

2011-04-27 @ 11:58:11
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0