Too faced naked eye

På flyget köpte jag lite taxfree.
Bla. Too faced. Naked Eye. Soft & sexy eye shadow collection.
De lovar att man ska se ut som man rullat ur sängen drop dead gorgeous.
Naturligt vacker, super natural.
"Nobody needs to know you didnt wake up that way".

Lät bra tänkte jag, som gillar jordnära nyanser och sotig look.
I asken finns 9 skuggor och 3 kort med beskrivning på hur man kan gå tillväga för att skapa
 day look, classic look eller fashion look.

Tycker att skuggorna är lätta att jobba med. Beskrivningarna är utförliga och resultatet blir snyggt.
Och det går fort att lägga sin make up.


Sen om det verkligen ser ut som jag vaknade så..
eh nej..
Man ser att det är ögonskugga på ögonen.
Eller är det jag som gör fel?
Kanske inte suddar tillräckligt.
Som sagt fort ska det gå.. och sudda till förbannelse hinns inte med.
Fint ändå!


Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Ögonskuggan ser jättefin ut!

2011-04-11 @ 15:37:59
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0