Snart dags för inskolning av barn nummer 2

Om en vecka drar lillebrors inskolning på förskolan igång.
Tänk vad jag tycker att min lille bebis har blivit stor.
Det känns speciellt att han ska börja. Så speciellt att jag tar några dagar semester för att vara med honom. Både jag och J ska vara med honom på hans inskolning i början. Men J är huvudansvarig efter som han fortfarande är pappaledig. 
Förskolan är inte är ett jättefrämmande ställe. Lillebror har ju varit med och lämnat och hämtat storasyrran många gånger.
Det börjar med kvällsmöte på måndagen.
Och på tisdagen får vi hembesök.
Ett litet steg i taget.

Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Vad spännande för honom! Snart har ni två barn på dagis. Kanske praktiskt att lämna båda när man ändå ska dit? Jag hoppas det går bra i alla fall! Kram

2011-08-16 @ 09:20:30
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0