Näs-sug

Jag har köpt en näs-sug.
Så less på snörvel och snor som hänger i nilar ner i munnen.
Nu är jag typ beroende av den där prylen.
Suger lillebrors näsa så fort jag ser gulaktiga sörjan bubbla i näsborren.

Men ungen vaknar som en klocka vid 3 iallafall.
Nu har hostan kommit.
Och jävlar i min lilla låda vad han hostar.
Så han slutar andas.
Om än bara för en kort stund.
Behöver jag tala om att även det är skitjobbigt?!

Jag gick och la mig 20:30 igår. För att orka med.
Ja, jävlar det funkar.
Jag är piggare.
Sova åtta på kvällen samtidigt som barna och dricka Berocca håller mig på bena.
Men det är ju fan inget liv.
Jag vill se på teve lite, dricka lite vin eller kvällste, knulla lite, ta ett bad, sova. chilla.
 You name it. Lite av varje..
En vacker dag så..
Säger åt mig själv att hålla ut.
Bara 13 Berocca tabs kvar..


Kommentarer
Postat av: tant Maria

Du är så rolig när du sätter den sidan till! Tänk om barnflickan från Thailand VILL knulla med din man då? Då blir det hela lite anstängt...

Drick du Barocca och sov 20.30.

Det kommer en annan tid my darling.

Kram T M

2011-02-24 @ 14:18:52
Postat av: Elizabeth

Du är ju bara för underbar när du är igång! Och jag håller med dig i det mesta. Min yngsting sover fortfarande inte på nätterna, hon ligger och snuttar heeeeela nätterna. I go nuts!!!!



Du måste skriva på fejjan när du uppdaterar annars missar jag!

Kram

2011-02-24 @ 15:39:22
Postat av: Tant Maria

PS Nässug är ju bästa köpet!

2011-02-25 @ 07:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0