nåt annat..

Måste skriva ett nytt inlägg om nåt som inte är så där pinsamt som ägglossningar.
Som att grannen har tulpaner på köksbordet.
Vi har våra kök mot gatan och stora fönster.
Jag brukar gå och snegla in hos folk.
Se om dom har hemtrevligt.
Sen försöker jag skapa hemtrevnad hemma också i vårat skylt-fönster-kök.
Men tulpaner kan vi inte ha.
Inte så ofta iallafall.
Bebisen välter ut vasen
och
katten käkar upp blommorna..

Grannen har varken katter eller bebisar men vackra blommor..

Jag går all-in på värmeljus istället.
Även om man inte har tip-top fräscht hemma så blir det mysfint med ljus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni hade jättefint hemma i söndags! Ni har alltid mysigt och värmeljus är ett jättebra trick. Jag borde också... Men vi måste vara lite försiktiga eftersom katten är nyfiken och har bränt morrhåren en gång redan. Och snittblommor kan jag glömma eftersom katten välter vasen, men jag gör nya försök hela tiden.

2011-03-01 @ 10:33:41
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0