Vinter försvinn

Vintern fortsätter..
-19 visade termometern i morse.
Hade det inte varit för en strålande sol så hade jag inte orkat.
Lillebror fortsätter att vakna 3 på nätterna.
Toksnorig och täppt.

Jag har köpt en tub Berocca Boost till mig. Som tröst. Som nedräkning.
Det är 15 tabletter i ett rör.
Om 15 dagar måste det ha vänt.
Om 15 dagar sover vi hela nätter och mår bra.
Men det går vattkoppor på dagis.
Jag sitter väl hemma med prickiga barn då istället..
Isolerad och deppig.
Hope not.

Men Sarah vill ju ändå inte gå till förskolan och hon uttrycker det så väl..
"Jag vill stanna hemma med mamma och lillebror"
Men ett par, tre dagar i veckan tror mamman att dagis är bra.

Nu blir det en kanna kaffe.
Jag är så trött så det svider i ögonen och jag tänker lååångsamt.


Kommentarer
Postat av: Mamma Rhu

Men med vattenkoppor behöver du inte sitta hemma, då kommer du hit och smittar lite!

2011-02-23 @ 21:12:07
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0