Lite om nattsömn igen

Nätter är ångestladdade. Om man är vaken.
Nu har vi bestämt oss att sluta nattamma.
Jonas och jag är överens om den saken. Det har varit några lite jobbigare nätter men nu verkar bebis sova ca 20-07.
Har sovpåse nu också. Vet inte om det är den eller enträget "du får ingen tutte, somna om nu" som givit resultat.
Men man ska passa sig för att skriva att bebisen börjat sova. Då slutar han. Bara för att..

Vad gör man åt en mamma som inte sover?
Som vaknar vid 04.
Som inte somnar om?

Är det någon som har en napp, tutte eller påse som passar mig?
Kan någon ta bort min nattliga ångest?
Min oro?
Buffa mig mjukt till sömns igen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jonas ställer väl upp att buffa dig lite mjukt till sömns om du så önskar!? Om inte så är mitt hetaste tips att lägg ner tanken på att sova, lyssna på en ljudbok och slappna av. Det fungerar ialla fall för mig.

2011-01-11 @ 12:26:39
Postat av: Elizabeth

Men jonas ställer väl upp att buffa dig lite mjukt till sömns om du så önskar!? Om inte så är mitt hetaste tips att lägg ner tanken på att sova, lyssna på en ljudbok och slappna av. Det fungerar ialla fall för mig.

2011-01-11 @ 12:27:23
Postat av: Falkmathilde

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-09-02 @ 09:54:54
URL: http://falkmathilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0