Svar på kommentarer

Jag hade tur. Vi hade tur. Sarah hade feber och var grinig blott en dag. 
Nu är det bra igen.

Tack för kommentarerna på nedanstående inlägg. Ta mig inte på blodigaste allvaret. Läs med en smula ironi så blir det bra.
Men ironi på nätet är väl en sån sak som inte går fram?

Till Rhu: Word! Hormoner är inget för mig. Jag är knäpp nog som jag är utan extra hormonpåslag. Vill känna mig ren.
Spiral har jag hört rena skräckhistorier om. Allt om förskräckliga smärtor och kramper. Om niagarafallsblödningar. Och så alla stackars män som stöter i och gör illa sig.
 
Vad gäller kaffet så ska jag förklara. När jag är gravid smakar kaffe ap-piss. Jag kräks och låtsaskräks och hulkar och mår som en påse skit. Så är nu inte fallet. Jag mår ganska bra och dricker kaffet med njutning..

Nä nu ska jag ta mig en dusch och klä mig vackert. Barnen ska ha varsin barnvakt och jag och Jonas ska ut och äta.
Jippi jippi yej.


Kommentarer
Postat av: Mamma Rhu

Ang kaffet.. Mmhmm.. Jag var likadan.. fyra gånger.. Men inte femte.. Kommer du inte ihåg att jag inte trodde jag var gravid, för att jag drack kaffe ? och gjorde det hela grav.. ;)

2011-01-08 @ 11:29:54
URL: http://rhu.blogg.se/
Postat av: Radovic

Vi ät ganska hippieaktiga också när det kommer till preventivmedel.

2011-01-08 @ 13:41:09
URL: http://minbebis/blogg/fikamedmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0