Utkast: Jan. 23, 2011

När jag satt på bussen i morse så funderade jag på vad jag skulle blogga om men nu är jag för trött så det blir inte mycket av med det.
Jonas har åkt. Visste att första dagen skulle kännas jobbig. Jag lider av separationsångest. Så jag var lite ledsen men syster och goa vänner "räddade" min dag och kväll.

Jag tänkte blogga om saker som irriterar mig men som sagt jag orkar inte ordentligt. Måste snart sova. Passa på när barnen sover liksom. Men i morgon till morgonkaffet då..

Fan va meningslös jag är. Jättetrött och skriver ändå.
Hoppas få sova i natt. Jag hade precis somnat igår så började Alexander gny. Hjärtat for upp i halsen på mig "da dunk da dunk". Vet inte varför jag blev så nojjig men det var väl att jag precis lyckats somna till..

Nä govänner i morgon ska jag spy galla på irritationsmoment. Blandannat folk som jag inte tycker förstår men som borde förstå..

Nu blir det sängen och det nya numret av Vi föräldrar.
Gute Nacht!

Kommentarer
Postat av: J

Sååå meningslös är du ju inte kompis, vi fortsätter ju att läsa eller hur? kram

2011-01-24 @ 08:22:40
URL: http://sammahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0