My precious


Här ser ni en liten bild på min nya vän.
Som jag fått möjlighet att testa eftersom jag är med i Buzzador.
Har smakat cappucino, latte machiato, espresso och Gevalias vanliga mellanrost.
Det är så roligt.
Det smakar gott.
Tom mjölken smakar bra. Trodde inte riktigt det eftersom det inte är färsk mjölk.
Men det är iallafall riktig mjölk.
Inte nått pulver.
Som somliga maskiner har.
Jag är glad över den.
Länge sen jag var glad över en pryl.
Bara ett aber.
Det är dyrt.
En kopp kostar mellan 3-8 spänn typ.
Å då har jag inte räknat in maskinen i det priset.
Men det får det vara värt.
I mitt hushåll är det iallafall bara jag som njuter av den.
Jonas den knäppisen dricker ju inget kaffe alls.



Kommentarer
Postat av: Tant Maria

Uj uj nya kaffemaskiner av alla slag får jorden att gå runt! Själv tänker jag tjacka en ny moccakanna efter semestern. I rostfritt. Kanske med porslinstopp, om de inte är alltför dyra.

2011-06-20 @ 06:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0