Hade jag en mardröm i natt?

Usch, vi fick åka in till Saschka barnakuten med Alex igår.
Vi var remitterade dit av läkare på vårdcentralen som var orolig.
NåväL. Barnläkaren på Saschka hittade inget allvarligt fel på vår son utan konstaterade bara att han är rejält sjuk i en luftvägsinfektion.
Men vi fick sova i natt...

Jag drömde..

Jag drömde att jag var gift med mitt EX.
Så en dag ville exet ha wet sex.
Jag tyckte det var äckligt.
Och när jag såg honom i ögonen under akten så kände jag bara att jag älskar inte den här mannen.
Kärleken är slut. Jag vill göra slut!
Men har man trasslat in sig med giftermål, radhus, bil och barn så gör man inte bara slut.
Radhuset måste vi sälja, tänkte jag. Ja, det är jobbigt men det går..
Jag får flytta till lägenhet igen..
Men barnen..
Vänta nu..
Barnen är ljusa och rödlätta.
Exet är mörk.
Va fan.
Han är inte pappa till barnen.
Nej det är han ju inte.
Var fan är Jonas??

Och så vaknade jag. Överlycklig över att jag är gift med rätt man.
Var det en mardröm att drömma om exet?

En bild på mina nyskulpterade naglar får avsluta inlägget.
Det är förstärkning i gele.
Inte så långa men de växer ju..


Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles

Haha, jag förstår mardrömskänslan;-)

Hoppas lillebror mår bättre nu!

Kram

2011-05-26 @ 12:04:21
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Hehe, den drömmen var inte att leka med;)

2011-05-27 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0