Jag måste använda bättre kamera..

Har snubblat över en del fina fotobloggar bland vänners vänner. Jag vill också kunna göra sådana där fina fotobloggar med vackra blommor och kärleksfulla budskap. Nummer ett blir väl att börja använda kameran och inte min iPhone... men ..
Jag har väl helt enkelt inte sinnet för det där rosa ljuva puttenuttiga.. Jag är inte så rosa alls. Jag är civilingenjör. Jobbar med elkraft. Hur rosa och puttenuttigt låter egentligen det?

Titta på min son. Han står. Och snart går han.


Kommentarer
Postat av: MOSTER

Fina barn har du!!! Saknar er!

2011-05-16 @ 09:56:55
Postat av: Tant Maria

Jag tycker du ska köra din stil; lite iPhone, lite Tagetes, lite rödvin, lite asgarv, lite gråt och lite skitsamma, mycke mys och oskarpa bilder. Världen är inte mer perfekt än så, liksom. Mycket roligare att läsa dina tankar än att titta på nåns ängsligt överdesignade hem. Och du skriver med stringens, poetisk tuch och allvar mitt i paniken eller värsta helgmyset.

Kram M

2011-05-16 @ 10:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0