Seg dag

Idag var vi till stan. Jag och Alex.
För att inte bli stressad hade jag inte avtalat möte med någon.
Jag skulle bara till Akqas för en liten behandling.

Men alltså.. att inte ens ha en lunchdejt gjorde det hela jättetråkigt.
Antingen stressar jag ihjäl mig för att hinna träffa vänner och uträtta ärenden. Allt på en och samma gång.
Eller så går jag den lugna vägen. Och har huuur mycket tid som helst och allt blir bra segt.
När ska jag lära mig att ta det lagom lugnt?

Så jag har haft en seg dag.
Lyckades ändå missa bussen 2 gånger.
För när jag missade den första gången skulle jag köpa dricka och gick och strosade med tankarna i det blå. Lite för länge.
Typiskt!

Nu är det bara 2 veckors föräldraledighet kvar.

När lönen rullar in står en radio till köket på önskelistan.
Och en kapsel-kaffe-mackapär.
Jag blir glad av gott kaffe och popmusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0