Händelserik vecka

Veckan som gick var mycket händelserik.
Här kommer en intressant sammanfattning:

Jag var på avräkningskonferens i 2 dagar.

Jag besökte gymmet och provade MILON-styrkemaskiner. Har inte gymmat sen den där höstdagen 2007 då jag spydde över spinningcykeln. Nygravid med Saris som jag var. Men nu så ska jag bli fit igen. Haft tusen ursäkter att skjuta det på framtiden. Ja det var ju det där körkortet som skulle tas. Och sanna mina ord..hinna och orka övningsköra som heltidsarbetande 2-barns morsa var allt annat än en dans på rosor.

Men nu finns inga ursäkter längre. Jobbet betalar och 17,5 minut måste jag ändå ha över för att trimma mig schnygg, stark och hälsosam.

Och så har jag satt in en hormonspiral.
Det var fort gjort i en port.
Varför? För att få mindre månatliga blödningar.
Att slippa riskera en graviditet är bara en bonus. Men nu slipper jag iallafall tänka tanken på another 5 years!!!
Fråga mig gärna om ni undrar nåt över spiralen så skriver jag om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0