Okt. 19, 2011

Fuderar allvarligt på att sluta skriva här nu.
Jag hinner inte.
Och jag har ledsnat på att skriva så fucking utlämnande (överdrivet eller inte) och privat.
Har redan tagit bort länken från Facebook...


Ska jag ändå skriva nåt så älskar jag att köra bil. Älskar friheten, farten. Känslan av ratten mot händerna. Alla som följer samma regler. Låtarna från radion som jag kan sjunga med i utan att nån bryr sig. Just love it! Å så känslan av stolthet. Att jag också klarade av en uppkörning. Till slut.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Förstår det är mycket att göra, verkar som om två små tar upp en del tid... Visst är det härligt kunna köra bil, det ger en helt annan frihet! Vi får försöka hinna ses någon gång, ha det toppen så länge!

Kram

2011-10-20 @ 16:11:45
Postat av: The Way the Coookie Crumbles...

Jag skulle sakna din blogg, men jag förstår verkligen att du inte hinner. Det är knappt så att jag hinner; utan barn!

Lycka till med alla dina förehavanden;-) Kram

2011-10-24 @ 10:04:12
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0