Gott slut & Gott Nytt!

Idag har vi letat pulka över hela stan. Nåja hela söderort iallafall. Hittade en till slut i Länna. Fler som vill åka pulka verkar det som!
Snart är året slut och det här blir mitt sista inlägg för året. Får se om jag kan hålla mitt löfte och blogga under 2010.

En årskrönika med tillbakablickar borde vara på sin plats nu men det får bli snabbvarianten. Soffmys väntar. 2009 var året som började med plötslig vinterkräksjuka. Usch! Jag brukar inte drabbas men första dan på nya året så vart det kräks och diarre för hela slanten. Men vi glömmer det och fokuserar på årets höjdpunkter: Jag var på Britney Spears konsert den 14 juli. Det var också det datumet som jag och Jonas beslutade oss för att sätta igång syskonverkstaden.
Den 8/8 var dagen då Andreas och Shangin blev man och hustru. Ett mycket vackert bröllop. Fantastisk dag! Det var också barnfri helg för oss och även om det inte var just vår bröllopsnatt så blev Sarahs bror sannolikt till den natten.  

Sen följde några månader av tråkigheter, illamående och misslyckande med att ta körkort innan nästa höjdpunkt som var min och Jonas New York resa i november.

Vi får se vad 2010 vill bjuda på.

Gott slut och Gott Nytt År allesammans.


Kommentarer
Postat av: Murmelina

Gott Nytt År, ses imorgon, har fört över Mary K.

2009-12-30 @ 21:56:47
URL: http://murmelsfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0