Välkommen till min nya blogg!

Jag ska ha en blogg jag också. Som alla andra! Mitt nyårslöfte 2010! Tjuvstartar nu några dagar innan. Men jag känner mig så vanlig. Vad har jag som sticker ut och lockar läsare? Min spetsiga gravidmage sticker i och för sig ut och jag tänkte väl skriva rätt mycket om den. Lite gravid-dagbok får det bli. Men det är förstås sent att börja nu. Är i vecka 23. För att sammanfatta 23 veckor: Illamående, trött, sjuk. Så där ja!

I morgon ska jag ta med Sarah till jobbet då dagis har julstängt. Får hoppas tösen sköter sig så mamma får lite arbetsro. Svinkallt är det. Typ 10 minus, blir till att bylta på oss ordentligt. Allting blir så mycket jobbigare när det är kallt och man har fler än sig själv att tänka på. Jag är så otymplig och har så svårt för mig trots att jag bara är i vecka 23.

Har bokat vattengympa. Börjar 11 januari. Hoppas jag får vara frisk så jag kan vara med. Å så funderar jag på om vi ska göra 3d/4d ultraljud den här gången. Häftig grej att se bebisen i 3 dimensioner men samtidigt så tar man bort lite av överraskningen med hur den ser ut. Öppnar paketet före julafton liksom. Å riskerna? Är det några? Å så kostar det en slant så vi får se.

Vad är en blogg utan bilder? Infogar 2 på Sarah i nya kläder hon fått i julklapp.




Bye for now.

Kommentarer
Postat av: Murmelina

Hej! Kul att du har blogg nu kan vi kommentera varandras;) Tack för idag. mkt trevligt!

2009-12-27 @ 21:40:53
URL: http://murmelsfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Elizabeth

Hej!

Kul då ska jag följa din blogg!

2009-12-28 @ 07:50:53
Postat av: Mamma Rhu

Hej och välkommen till bloggvärlden!! Det var på tiden, det var väl inte så läskigt ?? ;)

2009-12-28 @ 10:08:47
URL: http://rhu.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0