15 dagar kvar

Inte gjort många knop idag. Lämnade på dagis och gick hem och sov. Sedan åkte jag till Östermalm för en halvtimmes rutinkoll hos barnmorskan och sen var det redan dags för hämtning på dagis. Fick en reklamväska från Libero av barnmorskan. Fett najs. Låg några blöjor, våtservetter, en liten babymössa och annat smått och gott i den. Tack Libero!

15 dagar kvar alltså. Hur känns det? Tungt! Är trött. Förstoppad. Dålig smak i mun. Men annars bra! Är så lycklig. Snart är vi fyra.

Djurgården i slutspelsfinal. Hoppas dom vinner alla matcherna på en gång så vi slipper se 7.. Har inte tid med 7 matcher. Här ska ju snart födas barn!

Idag är det exakt 3 år sedan min far gick bort. Tänker på min pappa så gott som varje dag så det är inte speciellt idag men jag är glad att min son väljer ett annat datum att födas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0