2 dagar kvar..

Som mensvärk under natten. I morse fick jag precis den där känslan som infinner sig när man precis får mens eller precis innan perioden startar. Ni vet innnan det är ett faktum men är man klok så tar man en binda. Lite molande värk och synar man pappret när man torkar sig anar man ljusbrunt blodigt slem. Men det kom inget mera sen. Ingen mer teckningsblödning och framförallt inga värkar.

Jag var tvungen att upp och röra mig. In till Skanstull och köpa en amninsgtop på Polarn. O Pyret som jag spanat ett tag på. Väl genomtänkt köp. Inget impulsköp där inte. Försöker att inte hänga läpp. Har ju ingen anledning till det. Men blev arg på en gubbe som sa till sin fru att "Det där måste ju vara trillingar" om min mage. Känns som jag måste stanna inne tills bebisen föds om jag inte ska bli fullständigt utstirrad och kommenterad av folk.


Kommentarer
Postat av: Janet

Eftersom jag varit gravid själv så skulle jag vilja säga att bry dig inte om kommentarerna, men eftersom jag själv varit gravid så vet jag hur svårt det är. Man är känsligare än känsligast och känner sig som en elefant även utan folks kommentarer. Men storleken har ingen betydelse you know, det är insidan som räknas ;) så upp med huvudet och tänk på att du snart är ditt vanliga jag igen :) kram!

2010-04-29 @ 11:18:54
URL: http://leolejon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0