3 dagar kvar

Att det ska vara så svårt? Så svårt för min kropp att komma igång med förlossningen alltså. Visserligen 3 dagar kvar till beräknad och även 42 graviditetsveckor är ju normalt men jag är så otålig. Ingenting blir heller bättre av att jag inte sover något vidare.

Mina bebbar flyttar in lätt som en plätt i min kropp. Känns som jag bara behöver tänka tanken att jag vill bli gravid så är det klart sen. Men när det kommer till att flytta ut ur kroppen och födas då är de sega rackare. Jag brukar skämta om att Sarah lämnade kvar ritningarna till lyxhotellet till efterkommande. Nu har han byggt lyxhotell i min mage, det är därför jag är så stor och som han dröjer med att komma.

Jag ska försöka komma ut idag och ta en redig promenad så att han får en chans att sjunka ännu djupare med sitt huvud och stöta på livmoderhalsen så att den öppnar sig mera. Undrar om det verkligen är en han därinne förresten?

Inga magbilder och inga bilder på ny bebis men en väntande storasyster i ny FIX-klänning i storlek 98 kan jag publicera:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får putsa fönstrena! Färdknäppa igen! Drick ett (halvt) glas vin! gå upp å ner för trappor! =D

2010-04-27 @ 15:22:10
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Louise

Gud va söt hon är. Jag hoppas oxå att du får bebisen snart.

2010-04-27 @ 16:11:00
Postat av: Anonym

Men vad söt hon är i sin nya klänning! Gjorde din BM hinnsvepning på dig i går?

2010-04-27 @ 17:07:01
Postat av: Caroline

Japp hinnsvepning.. se tidigare blogginlägg :-) Men tiden går och inget händer. Kom igen värkar!

2010-04-28 @ 05:43:25
URL: http://liebfrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0